SELAMAT DATANG ..SEMOGA APA YANG ADA DALAM BLOG TRANSISI KEMBARA INI MEMBERI SEDIKIT INFO YANG BERMANFAAT UNTUK KITA,DAN Selamat menikmati siraman rohani Semoga IANYA membawa berkah buat kita semua..Amin ..TERIMA KASIH

BISKUT DULU-DULU


hah,apa tu??
biskut biji Asam,
alahai kalau tak kenal benda nie maknanya lupa diri lah tu..hehe
teringat zaman kanak-kanak le pulok,biskut ni famous dulu tapi sekarang memang susah nak cari lah kalau macam nie..kalau ada pun gula dia tak sedap seperti dulu-dulu.

teringat Arwah abah selalu belikan tu pun kadang-kadang mkn gula hihi roti pula simpan balik..
pernah beli kat anak-anak sue siap tanya lagi biskut apa tu??cantiknya..siap pilih colour lagi bila nak makan apatah lagi banyak komen pula tu..ish..ish kita dulu pun tak berani nak bersuara apa yang ada makan ja..

alahai..teringat zaman kanak-kanak la pulak. ("<
Al-fatihah buat arwah abah .....


jom ronda-ronda ambil angin mood petang....